Wyprzedaż! Promocja w aptece

Promocja w aptece

Nowe

D. Grasekamp, K. Szalonka 
Rok wydania2009
Oprawamiękka
Ilość stron152
Format115 x 165 mm
ISBN978-83-60466-44-5

Poleć znajomemu

15,00 zł Cena detaliczna

Coraz bardziej konkurencyjne otoczenie rynkowe wymaga od właścicieli i personelu aptecznego coraz bardziej zdecydowanych, dobrze zaplanowanych, skutecznych działań marketingowych. Jednym z najważniejszych, i najskuteczniejszych elementów działań marketingowych są promocje.
Dlaczego klienci powinni wybrać właśnie  Państwa aptekę?
Niniejsza książka pozwoli dobrze zaplanować i kreatywne przygotować akcje promocyjne.
Nauczy Państwa jak:

• dystansować konkurencję i wygrywać walkę o klienta ?
• budować pozycję apteki na rynku ?
• rozpoznawać i w pełni wykorzystywać pojawiające się okazje?
• wyróżnić się w lokalnym środowisku ?
• kreować i wzmacniać markę naszej apteki w świadomości Pacjentów?
• budować trwałe relacje z Klientami?
• współpracować z lokalnymi partnerami ?
• skutecznie stosować elementy marketingu mix: produkt, cena, dystrybucja, promocja
 
Niewielu farmaceutów zna odpowiedzi na powyższe pytania. Niniejsza książka wypełnia zatem ogromną lukę w świadomości właścicieli i personelu aptecznego. Jeżeli chcą być Państwo lepsi i szybsi niż konkurencja,
po prostu muszą Państwo ją przeczytać!

SPIS TREŚCI:

PRZEDMOWA

PRZEDMOWA DO WYDANIA POLSKIEGO

1. CZY TRZEBA PROWADZIĆ DZIAŁANIA PROMOCYJNE W APTECE?

1.1 Czy akcja promocyjna jest skuteczna?

1.2 Planowanie działań promocyjnych

2. PLANOWANIE PROMOCJI W APTECE

2.1 Ograniczenia prawne i skuteczność działań promocyjnych na rynku fermaceutycznym

2.2 Strategia marketingowa i jej zadania

2.3 Umiejscowanie planowania reklam, akcji i kampanii w marketingu

3. KONSEKWENTNE PLANOWANIE REKLAMY

3.1 Minimalizowanie strat

3.2 Wybór programów i działań w zakresie promocji

3.3 Rozmieszczenie reklamy w czasie

3.4 Przygotowanie strategii reklamowej

3.5 Ustalenie budżetu promocji na dany okres

4. PLANOWANIE ZASTOSOWANIA MEDIÓW

4.1 Planowanie zastosowania mediów - zarządzanie mediami

4.2 Dopasowywanie nośników reklamy do grupy odbiorców

4.3 Zasięg nośników reklamy

4.4 Obliczenie kosztów związanych z wykorzystaniem mediów

4.5 Plan akcji i zastosowania nośników

4.6 Kontrolowanie efektywności reklamy - sprawdź co reklama jest warta

5. PLANOWANIE AKCJI I KAMPANII

5.1 Formowanie celów i zadań

5.2 Określanie grup docelowych

5.3 Wybór terminu i czasu trwania - reakcja w odpowiedniej chwili

5.4 Zestawienie form reklamy i zbadanie możliwości kooperacji

5.5 Planowanie szczegółowe i obliczenie kosztów

5.6 Kontrola planu

6. Z KIM WSPÓŁPRACOWAĆ

6.1 Partner na miejscu - handel i świadczenie usług

6.2 Partner na miejscu - potencjalni partnerzy z branży

6.3 Wsparcie ze strony przemysłowców, hurtowników i miejscowych fachowców z dziedziny reklamy

ZAŁĄCZNIKI

Podobne produkty